Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju:

REVITA LIFE d.o.o.
Roška cesta 69
8333 Semič

IBAN: SI56 0315 4100 0563 124 (SKB BANKA d.d.)
Matična št.: 8691860000
ID za DDV: SI70710694

Direktor: Simon Bucik
e-mail: info@taheebolife.si

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino www.taheebolife.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje REVITA LIFE d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

Nakup na spletni strani je možen tudi brez registracije. Registracijo lahko obiskovalec opravi med postopkom nakupa, tako da po vnosu osebnih podatkov označi, da želi ustvariti račun, s čimer opravi registracijo v spletno trgovino in postane uporabnik. Z vnosom osebnih podatkov in potrditvijo naročila obiskovalec postane kupec.


S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 2-3 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 10.).

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
– z gotovino ob prevzemu, v tem primeru velja spletna cena (glej točko 5.);
– z nakazilom kupnine (predplačilo) na transakcijski račun Trgovca po izdelani ponudbi oz. predračunu, v tem primeru velja spletna cena (glej točko 5.);

– preko PayPala

–  po povzetju

– s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, BA Maestro, Visa, Visa Electron, Diners Club)

5. Cene

Spletna cena velja za nakupe v spletni trgovini Trgovca. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila (glej točko 4.).
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:
– uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
– uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

6. Postopek nakupa

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
– prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 1.);
– iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
– izbor izdelka za nakup in izbor količine;
– dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
– določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
– pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
– izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 10.);
– izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
– pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
– potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
– vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
– vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
– spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
– odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
– obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
– spreminja izbrani način dostave izdelka;
– spreminja izbrani način plačila ter
– pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6.3. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in da je v obdelavi.  V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic po elektronski pošti na naslov info@taheebolife.si. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

6.4. Obdelava naročila

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o statusu naročila. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.5. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).

7. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki in ga priloži k pošiljki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.4.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@taheebolife.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (glej točko 15.). Trgovec ne sprejema vračila izdelkov, ki so bili odprti in delno ali v celoti porabljeni oziroma če je blago vzeto iz embalaže in ga iz higienskih razlogov vanjo ni mogoče vrniti (npr. odprti kozmetični pripravki in drugo blago, ki pride v neposreden stik s kožo), ko uporabnik (kupec) ni upravičen do odstopa od pogodbe.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

9. Darilni bon in kupon

Unovčenje bona in kupona je možno z vnosom zahtevanih podatkov v pojavno okno. Kupon je posebna ugodnost, ki jo uporabniki dobijo na različne načine (na letakih, družbenih omrežjih, posebnih akcijah na spletu…). Kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejen. Kode in pravila uporabe so jasno določena. Darilni bon je dokument, ki ga izda Trgovec proti plačilu v obliki listine. Izpolnitev obveznosti iz darilnega bona lahko zahteva prinosnik bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini za plačilo blaga. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za denar.

10. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partnerji Trgovca za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije, GLS in DHL. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške.

12. Varstvo otrok

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Pravno obvestilo.

14. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca.

15. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oziroma drugi dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik oziroma naredi reklamacijo pri drugi dostavni službi. Trgovec bo skupaj s Pošto Slovenije oziroma drugo dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

16. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 040 678 888. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@taheebolife.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo pri reševanju spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.


Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

17. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika (kupca) zavezujoče.

Pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja REVITA LIFE d.o.o. v Semiču, dne 1. 5. 2020

PRAVNO OBVESTILO, POLITIKA ZASEBNOSTI

PRAVNO OBVESTILO

1. To pravno obvestilo zadeva vsakogar, ki obišče naše spletno mesto (v nadaljevanju uporabnik), zato priporočamo, da si ga natančno preberete.

2. Predmet tega pravnega obvestila se nanaša na vsebino in grafične elemente spletne strani www.taheebolife.si. To spletno mesto in njegova celotna vsebina skupaj z grafičnimi elementi so last družbe REVITA LIFE d.o.o., Roška cesta 69, 8333 Semič.

3. Uporabnik našega spletnega mesta se obvezuje, da bo ob njegovem obisku in uporabi upošteval tukaj navedena pravila in pogoje, prav tako pa tudi zakonska določila o avtorski in drugih intelektualnih pravicah in lastninski pravici. Predmetnih spletnih strani se ne sme uporabljati za nezakonite ali pogojem uporabe nasprotujoče namene. Vsebine teh spletnih strani ni dovoljeno prenesti in natisniti v komercialne namene.
Prepovedano je kakršnokoli spreminjanje, kopiranje, distribucija, oddajanje, prikazovanje, izvajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, izdelkov ali storitev, ki so del teh spletnih strani, razen v primeru predhodnega pisnega dovoljenja družbe REVITA LIFE d.o.o.

4. Vsi uporabniki spletnega mesta objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Z izjemo primerov, ko odgovornosti za škodo po zakonu ni mogoče omejiti ali izključiti, REVITA LIFE d.o.o. ter katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastajanju teh spletnih strani, ne odgovarja za nikakršno škodo, pa naj bo ta posredna, neposredna, posebna ali slučajna, ki bi zaradi kakršnegakoli razloga nastala zaradi uporabe tega spletnega mesta.

5. REVITA LIFE d.o.o. v nobenem primeru ni odgovoren uporabniku za posredno ali neposredno škodo, do katere bi lahko prišlo zaradi uporabe ali nezmožnosti uporabe teh spletnih strani ali povezav na njih. Proizvodi, storitve in vse informacije, vključene na teh spletnih straneh ali ki so z njih dosegljive, so na voljo takšne kot so prikazane in so zgolj informativne narave. REVITA LIFE d.o.o. si pridržuje pravico, da spremeni, prilagodi, nadomesti ali izbriše katerokoli vsebino ali da omeji dostop oz. ne nadaljuje razvoja in prikazovanja teh spletnih strani, tudi brez vnaprejšnje najave.
REVITA LIFE d.o.o. ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli izgubo, motnjo ali okvaro vaših podatkov ali vašega računalnika, do katere bi prišlo z uporabo gradiva, prenesenega s tega spletnega mesta, oziroma ne prevzema odgovornosti v zvezi z morebitnimi težavami, ki bi utegnile nastati z ali zaradi uporabe teh spletnih strani ali z njimi povezanih strani.

6. Naše spletno mesto lahko vsebuje povezave do drugih spletnih mest. Slednja delujejo neodvisno od naših spletnih strani, zato za vsebino ali uporabo povezanega spletnega mesta ne odgovarjamo. Pri napotitvi preko povezav na druga spletna mesta REVITA LIFE d.o.o. ne prevzema odgovornosti za njihovo vsebino ali pravilnost delovanja. Povezana mesta imajo morda lastna pravna obvestila in/ali pravilnike o zasebnosti. Priporočamo vam, da si jih ob obisku povezanih mest ogledate.

7. Vsebina tega spletnega mesta je informativne narave. REVITA LIFE d.o.o. ne zagotavlja, da bodo informacije, objavljene na tem spletnem mestu, vedno celovite, popolne in ažurne. Spletne strani lahko vsebujejo tiskovne ali druge napake, možni pa so tudi nepooblaščeni dodatki, izbrisi in spremembe, ki so jih izvedle tretje osebe.

8. Komentarji predstavljajo mnenja obiskovalcev spletne strani. Navedbe v komentarjih so mnenja obiskovalcev, podana na podlagi njihovih lastnih zaznavanj ali izkušenj in niso odraz kliničnih testov ali znanstvenih raziskav oziroma tako dokazanih učinkov izdelka. Navedbe v komentarjih niso zdravstveni nasveti in naj se ne obravnavajo kot takšni. V kolikor imate zdravstvene težave se pred uporabo izdelka posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.

9. V kakršnikoli obliki je prepovedano prikazovanje ali uporaba blagovne znamke ali logotipa REVITA LIFE d.o.o. brez predhodnega pisnega dovoljenja.

10. Pridržujemo si pravico do morebitnih sprememb in popravkov teh pravil in pogojev kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Ob vsaki posodobitvi bo spremenjen datum na dnu teh pogojev.


OBVESTILO O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV, KI SE POŠILJAJO OB NAROČILU NA OBVESTILA, POVPRAŠEVANJ IN NAROČIL PREKO SPLETNEGA OBRAZCA

1. Komu se posredujejo osebni podatki, ki jih podam ob izpolnitvi obrazca za prejemanje obvestil?

Osebni podatki (ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonska številka) , ki ga podate ob prijavi na e-novice, poslano povpraševanje ali nakupu preko spletne trgovine, se posreduje podjetju REVITA LIFE d.o.o. v komercialne namene (v nadaljevanju podjetje REVITA LIFE d.o.o.).
Na podlagi vaše privolitve, ki ste jo dali ob prijavi na prejemanje obvestil, vas bo podjetje REVITA LIFE d.o.o. obveščalo o svojih prodajnih novostih, akcijah, dogodkih in dodatno informiralo o svojem prodajnem programu.
Podjetje REVITA LIFE d.o.o. kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo vaše osebne podatke varovalo in ga brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih uporabilo v druge namene, kot v namene, za katere so bili osebni podatki posredovani.
Podjetje REVITA LIFE d.o.o. osebne podatke obdeluje v skladu z zahtevami veljavne evropske in nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov. Za namen varstva osebnih podatkov ima sprejet interni pravilnik o varnosti osebnih podatkov. Povzetek pravilnika je javno objavljen na spletni strani podjetja. Vsak posameznik ima pravico, da se na zahtevo seznani s pravilnikom podjetja REVITA LIFE d.o.o.

2. Kdaj podjetje REVITA LIFE d.o.o. prejme moje osebne podatke, ki jih posredujem ob prijavi na prejemanje obvestil?

Na spletni strani podjetja REVITA LIFE d.o.o. na obrazcu za prijavo na e-novice, povpraševanje ali ob nakupu, vpišete vaše osebne podatke.
Prijavo morate potrditi s klikom na gumb. S to potrditvijo dovoljujete, da podjetje REVITA LIFE d.o.o. vaše osebne podatke, ki ste jih navedli na želenem obrazcu, uporabi za namen trženja in s tem posredovanja novosti o prodajnih ponudbah in novostih ter hkrati potrjujete, da ste seznanjeni z Obvestilom o varstvu osebnih podatkov, s Politiko varstva osebnih podatkov ter z možnostjo, da lahko vašo privolitev za obdelavo kadarkoli prekličete.
Da je vaša prijava uspešna, morate izpolniti obrazec in klikniti soglašam.
Podjetje REVITA LIFE d.o.o. bo vaše osebne podatke pridobilo in jih začelo obdelovati po potrditvi in izpolnitvi obrazca in po prejemu z vaše strani potrjenega potrditvenega e-sporočila.

3. Koliko časa in za kakšen namen podjetje REVITA LIFE d.o.o. obdeluje moje osebne podatke?

Vaši osebni podatki, ki jih navedete ob izpolnitvi obrazca za prejemanje obvestil, podjetje REVITA LIFE d.o.o. hrani v evidenci za namen trženja, ki se izvaja na način posredovanja novosti o prodajni ponudbi na vaš elektronski naslov, ki ga podjetje REVITA LIFE d.o.o. hrani do vašega preklica.
Pravna podlaga za obdelavo elektronskega naslova, ki ga podate ob prijavi na REVITA LIFE d.o.o. obvestila je vaša privolitev, ki jo lahko kadarkoli prekličete z obvestilom na elektronski naslov info@taheebolife.si oziroma z ustrezno označitvijo odjave ali preklica ob prejemu e-sporočila s strani podjetja REVITA LIFE d.o.o.

4. Ali se bo moj elektronski naslov posredoval tretjim osebam?

Podjetje REVITA LIFE d.o.o. vašega elektronskega naslova brez vaše zahteve nikoli ne bo posredovalo tretjim osebam.
Vaš elektronski naslov podjetje REVITA LIFE d.o.o. brez vaše izrecne privolitve tudi nikoli ne bo posredovalo v druge države ali mednarodne organizacije.

5. Kdo so uporabniki podatkov?

Uporabnik podatkov je podjetje REVITA LIFE d.o.o.


Kako bo podjetje REVITA LIFE d.o.o. uporabljalo moj elektronski naslov, ki ga posredujem ob prijavi na obvestila?
Elektronski naslov, ki ga posredujete ob prijavi na obvestila, bo uporabljalo podjetje REVITA LIFE d.o.o. le za lastne potrebe in v skladu z namenom za katerega ste elektronski naslov posredovali.

6. Kako so zavarovani moji osebni podatki v podjetju REVITA LIFE d.o.o.?

Zavarovanje osebnih podatkov poteka skladno z določili Pravilnika o varstvu osebnih podatkov. Izpolnjene prijave na e-novice prejme družba The Rocket Science Group LLC MailChimp, a State of Georgia limited liability company, kot pogodbeni obdelovalec podjetja REVITA LIFE d.o.o. in jih posreduje podjetju REVITA LIFE d.o.o.
Elektronski naslov naveden ob prijavi na e-novice s pravilnikom pooblaščene osebe vnesejo v ustrezno evidenco podjetja REVITA LIFE d.o.o. Dostop do računalniškega sistema in evidence je mogoč le preko posamezne računalniške enote in preko osebnega gesla posameznika. Dostop do prostorov družbe je ustrezno zavarovan.

7. Kakšne so moje pravice z zvezi s posredovanimi osebnimi podatki?

Podjetje REVITA LIFE d.o.o. ima obveznost, da obdeluje osebne podatke le za namen, za katerega ste osebne podatke posredovali. Pravico imate, da kontrolirate izvrševanje te obveznosti. Kadarkoli lahko prekličete svojo privolitev za obdelavo osebnih podatkov, zahtevate, da vam podjetje REVITA LIFE d.o.o. vpogled v vaše osebne podatke, ki jih obdeluje, zahtevate, da vam posreduje podatke (kopijo, izpis) o obdelavi vaših osebnih podatkov ali zahtevate popravek, prepoved obdelave ali izbris vaših osebnih podatkov. Prav tako lahko zahtevate, da podjetje REVITA LIFE d.o.o. vaše osebne podatke prenese na drugo fizično ali pravno osebo, ki jo vi določite.
Vsa morebitna vprašanja ali zahtevke posredujte na elektronski naslov info@taheebolife.si.
Podjetje REVITA LIFE d.o.o. bo na vašo zahtevo odgovorilo v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v roku 30 dni.
V primeru, da z našim odgovorom na vaš zahtevek za vpogled, popravek, prepoved obdelave, prenos podatkov ali izbris podatkov niste zadovoljni oziroma menite, da so vam kršene pravice do varstva osebnih podatkov, se lahko pritožite nacionalnemu nadzornemu organu, na naslov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana.

POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV

1. Zakaj podjetje REVITA LIFE d.o.o. zbira ter obdeluje moje osebne podatke?

Cilj podjetja REVITA LIFE d.o.o. je, da potencialnim kupcem naravne kozmetike omogoča možnost čim boljšega informiranja o ponudbi, storitvah, akcijah, novostih, dogodkih. Z namenom, da dosežemo ta cilj, vam s pomočjo zbranih osebnih podatkov, ki nam jih posredujete, omogočamo možnost boljšega informiranja.
Podjetje REVITA LIFE d.o.o. obdeluje vaše osebne podatke izključno na podlagi vaše privolitve in samo za namen oziroma namene za katere ste vaše osebne podatke posredovali v podjetje REVITA LIFE d.o.o.


Katere moje osebne podatke podjetje REVITA LIFE d.o.o. zbira in obdeluje?
Podjetje REVITA LIFE d.o.o. zbira in obdeluje izključno le tiste vaše osebne podatke, ki ste jih posredovali ob prijavi na določeno storitev (prijava na e-novice, nakup preko spletne trgovine itd.) oziroma, ki ste jih posredovali kot kontaktne podatke z namenom dodatnega informiranja s strani podjetja REVITA LIFE d.o.o. (spletni kontaktni obrazec). Ti osebni podatki so lahko: elektronski naslov, ime in priimek, naslov vašega prebivališča, vaša telefonska številka.
Z obiskom spletne strani pa s pomočjo t. i. piškotkov podjetje REVITA LIFE d.o.o. zbira tudi informacije o tem , kolikokrat obiščete našo spletno stran in katere vsebine na naši spletni strani vas pritegnejo. Piškotki nam omogočajo optimizacijo spletne strani glede na vaše želje in zanimanja vam pa s tem omogočajo večje zadovoljstvo ob nadaljnjih obiskih naše spletne strani. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.

2. Kdo obdeluje moje osebne podatke?

Upravljavec osebnih podatkov je:

REVITA LIFE d.o.o.

Roška cesta 69

8333 Semič

Kontaktna oseba za varstvo osebnih podatkov je:

Simon Bucik

E-naslov: info@taheebolife.si

 Tel.: +386 40 678 888


Vaše osebne podatke obdelujejo s strani podjetja REVITA LIFE d.o.o. pooblaščene osebe, ki so usposobljene za zagotavljanje celotnega varstva osebnih podatkov.

3. Kako je zagotovljeno varstvo mojih osebnih podatkov?

Podjetje REVITA LIFE d.o.o. kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih uporabilo v druge namene, kot v namene, za katere so bili osebni podatki posredovani.
Osebne podatke obdelujemo v skladu z zahtevami veljavne evropske in nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov. Za namen varstva osebnih podatkov imamo sprejet interni pravilnik o varnosti osebnih podatkov. Vsak posameznik ima pravico, da se na zahtevo seznani s pravilnikom podjetja REVITA LIFE d.o.o.

4. Koliko časa hranite moje osebne podatke?

Osebne podatke, ki nam jih posredujete obdelujemo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen za katerega so bili posredovani. Po izpolnitvi namena se osebni podatki, ki ste nam jih posredovali izbrišejo. V kolikor osebne podatke posredujete za namen boljšega informiranja se le-ti zbirajo in obdelujejo do vašega preklica, ki ga lahko podate kadarkoli na naslov info@taheebolife.si.

5. Ali lahko zahtevam izbris osebnih podatkov?

Da. Izbris osebnih podatkov iz naših evidenc lahko zahtevate kadarkoli na naslov info@taheebolife.si.

6. Kakšne so še moje pravice glede osebnih podatkov, ki jih posredujem?

Podjetje REVITA LIFE d.o.o. ima obveznost, da obdeluje osebne podatke le za namen, za katerega ste osebne podatke posredovali. Pravico imate, da kontrolirate izvrševanje te obveznosti. Kadarkoli lahko prekličete svojo privolitev za obdelavo osebnih podatkov, zahtevate, da vam podjetje REVITA LIFE d.o.o. omogoči vpogled v vaše osebne podatke, ki jih obdeluje, zahtevate, da vam posreduje podatke (kopijo, izpis) o obdelavi vaših osebnih podatkov ali zahtevate popravek, prepoved obdelave ali izbris vaših osebnih podatkov. Prav tako lahko zahtevate, da podjetje REVITA LIFE d.o.o. vaše osebne podatke posreduje drugi fizični ali pravni osebo, ki jo vi določite.
Vsa morebitna vprašanja ali zahtevke posredujte na elektronski naslov info@taheebolife.si. Za varstvo vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete podjetju REVITA LIFE d.o.o. je pristojen Simon Bucik.
Podjetje REVITA LIFE d.o.o. bo na vašo zahtevo odgovorilo v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v roku 30 dni.
V primeru, da z našim odgovorom na vaš zahtevek za vpogled, popravek, prepoved obdelave, prenos podatkov ali izbris podatkov niste zadovoljni oziroma menite, da so vam kršene pravice do varstva osebnih podatkov, se lahko pritožite nacionalnemu nadzornemu organu, na naslov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana.

PIŠKOTKI IN OGLAŠEVANJE

 
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

Uporabo piškotkov v Evropski uniji (EU) določa Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah 2002/58/ES, katere člen, ki se nanaša na piškotke in podobne tehnologije, je bil spremenjen z Direktivo 136/2009.

V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah oziroma ZEKom-1 (Uradni list št. 109/2012), katerega 157. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.

Spletna stran www.taheebolife.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.

1. Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in preprostejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Podjetje vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Podjetje lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

2. Onemogočanje piškotkov

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.

Če spremenite, ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom.

3. Seznam piškotkov, ki jih zbiramo

V spodnji tabeli so navedeni piškotki, ki jih zbiramo, in informacije, ki jih shranjujejo.

Ime piškotkaOpis piškotka
CARTPovezava z nakupovalno košarico.
CATEGORY_INFOShrani informacije o kategoriji na strani, kar omogoča hitrejše prikazovanje strani.
COMPAREElementi, ki jih imate na seznamu primerjalnih izdelkov.
CURRENCYVaša privzeta valuta
CUSTOMERŠifrirana različica kupčevega ID-ja v trgovini.
CUSTOMER_AUTHIndikator, če ste trenutno prijavljeni v trgovino.
CUSTOMER_INFOŠifrirano različico skupine kupcev, ki ji pripadate.
CUSTOMER_SEGMENT_IDSShrani ID segmenta stranke
EXTERNAL_NO_CACHEZastava, ki označuje, ali je predpomnjenje onemogočeno ali ne.
FRONTENDID seje na strežniku.
GUEST-VIEWOmogoča gostom urejanje svojih naročil.
LAST_CATEGORYZadnja kategorija, ki ste jo obiskali.
LAST_PRODUCTZadnji izdelek, ki ste si ga ogledali.
NEWMESSAGEOznačuje, ali je bilo prejeto novo sporočilo.
NO_CACHEOznačuje, ali je dovoljeno uporabljati predpomnilnik.
PERSISTENT_SHOPPING_CARTPovezava do informacij o vaši košarici in zgodovini ogledov, če ste vprašali spletno mesto.
POLLID anket, v katerih ste sodelovali.
POLLNInformacija o anketah, v katerih ste sodelovali.
RECENTLYCOMPAREDElementi, ki ste jih nedavno primerjali.
STFInformacije o izdelkih, ki ste jih poslali prijateljem.
STOREPogled trgovine ali jezik, ki ste ga izbrali.
USER_ALLOWED_SAVE_COOKIEOznačuje, ali je uporabnik dovolil uporabo piškotkov.
VIEWED_PRODUCT_IDSIzdelki, ki ste jih nedavno ogledali.
WISHLISTŠifriran seznam izdelkov, dodanih na vaš seznam želja.
WISHLIST_CNTŠtevilo elementov na vašem seznamu želja.

Piškotki, ki jih zbirata Google in Facebook:

Ime piškotkaNamenTrajanjePodjetje
_utmaStatistika ogledov spletne strani2 letiGoogle Analytics
_utmbStatistika ogledov spletne strani30 minutGoogle Analytics
_utmcStatistika ogledov spletne straniTrajanje sejeGoogle Analytics
_utmvStatistika ogledov spletne straniTrajanje sejeGoogle Analytics
_utmzStatistika ogledov spletne strani6 mesecevGoogle Analytics
_gaStatistika ogledov spletne strani2 letiGoogle Analytics
_gatStatistika ogledov spletne straniTrajanje sejeGoogle Analytics
_gidStatistika ogledov spletne straniTrajanje sejeGoogle Analytics
collectStatistika ogledov spletne straniTrajanje sejeGoogle Analytics
frDelovanje Facebook vtičnika3 meseceFacebook
trDelovanje Facebook vtičnikaTrajanje sejeFacebook
Zapri

Taheebo life

Naravno mazilo z izvlečki taheeba, izdelano po tradicionalnem receptu

Zapri

Košarica (0)

Voziček je prazen V Košarici ni izdelkov.

Taheebo life

Naravno mazilo z izvlečki taheeba, izdelano po tradicionalnem receptu



Jezik